moniekbroek.reismee.nl

Laatste drukke weekje!

De nieuwe gasten zijn erg aardig en drinken lekker door! De hond is super lief, luistert heel goed, zelfs naar mij. Zaterdag was een erg drukke dag, er moest vanalles geregeld en gedaan worden. Zondag maar even lekker rustig aan gedaan, wat extra schoon gemaakt en nog wat kleine dingetjes gedaan. Zondagavond niet zulk leuk nieuws van thuis te horen gekregen, dan realiseer je toch wel dat je erg ver weg bent, hoewel het eigenlijk zo dichtbij is!
Maandag lekker met Madelon een paar uurtjes geskied in de morgen (blauwe en rode pistes en dat kleine stukje zwart weer). ’s Middags moest ik boodschappen doen, ik ben naar 3 winkels geweest. Het bier was in de aanbieding bij de ene winkel, de cola bij de andere winkel (maar was uitverkocht) en mijn wijn koop ik altijd nog een andere winkel! Ik ben bijna 2 uur onderweg geweest en ik had bijna niets!
Dinsdag.. Ik kan me niet meer herinneren wat ik hier heb gedaan.. Volgens mij niet zoveel. In de avond ben ik met de gasten mee gegaan naar het restaurant! Erg lekker gegeten.
Woensdag ben ik met Nicky en onze snowboards naar Cathelijne in Jochberg gegaan. We hebben lekker gelunched en gesnowboard. Het ging bij mij niet zo goed als eerder, helaas. ’s Avonds hebben we kliekjes gegeten en ik heb een grote bak met tiramisu mee gekregen van haar en lasagne!
Donderdag zijn Madelon en ik even gaan shoppen hier in de buurt. Er waren maar een paar winkeltjes, maar allebei wel wat leuke dingetjes gekocht. Daarna nog even naar de winkel weer voor een extra kratje bier, want die gaan mooi hard!
Vrijdag ging ik met de gasten mee naar een oefenpiste in Kaprun. 1 van de gasten is ook niet zo goed in snowboarden, dus dat hebben we samen gedaan. Na de eerste keer was ze het zat en ben ik nog een keertje gegaan, alleen.. Slecht idee! Ik ben super hard gevallen op mn bil. Ik was er misselijk van, kon me amper bewegen en lag daar alleen op de piste.. Eerst mn helm maar af gedaan want zweette me kapot van de pijn. Toen geprobeerd mn snowboard los te maken, volgens mij heb ik daar wel 10 minuten over gedaan. Ik had t zo warm dat ik mezelf maar ben gaan insmeren met sneeuw. Toen ik een beetje bijgekomen was ben ik heel langzaam gaan staan, en dat ging wel redelijk. De piste lag vlak langs een weg, en ik dacht, als ik nou naar de weg loop, heb ik meer kans om naar beneden te komen dan wanneer ik op de piste blijf liggen. Eenmaal op de weg heb ik mn telefoon er maar eens bij gepakt, want zaterdag hadden de gasten me gebeld toen ze er waren, ik denk dan bel ik ze even om te laten weten dat ik eraan kom, maar dat het niet meer zo soepel gaat. Maar helaas hadden ze me onbekend gebeld, dus daar schoot ik ook niets mee op. Dus kantoor gebeld, vragen of ze het nr van de gasten konden smsen, maar kantoor stond zelf ook op de piste en had daar geen internet! Dus maar langzaam gaan lopen, over de weg, naar beneden. Alle autos heb ik aangehouden om te vragen of ze me een lift konden geven naar beneden, maar sommigen stopten niet eens, sommigen zaten vol en sommigen negeerden me gewoon. Op een gegeven moment stopte er een auto uit Oostenrijk en ik mocht meerijden! Wat was ik blij zeg. Kon al wel janken van de pijn, maar toen was ik zo blij dat ik weer bijna moest janken, hahah. Deze meneer en zn kinderen hebben me naar het cafe gebracht waar de gasten zaten! Ik heb de meneer wel 20 x bedankt, ik heb m geld aangeboden, maar hij wou niets hebben. Zo super aardig! Eenmaal weer bij de gasten, heb ik even gezeten (voor zover dat ging), even bijkomen en daarna maar met de bus naar huis gegaan. Thuis lekker gedouched en op bed gelegen. Zelfs liggen doet zeer.. Toen de gasten er weer waren moest ik nog bier halen bij de supermarkt. Dat ging wel redelijk, als ik loop doet het het minst zeer. Toen kwam ik een marktje tegen, dus daar even over gelopen, een stukje kaas gekocht (heel duur en niet zoals thuis..) en maar gauw weer terug gegaan want t deed toch wel pijn. Nu ben ik dit verhaaltje aan t schrijven, ik zit schuin op de bureaustoel, want normaal zitten word m voorlopig denk ik niet!
Zaterdag doet alles nog meer pijn dan gister.. Ik kan niet normaal zitten of liggen, kan niet bukken, trap af gaat goed, maar trap op doet zeer, zere rug, schouder en nek, blauwe plek op mn arm en 2 blauwe knieen.. Weet niet wat er gister is gebeurd met die val, maar t is niet helemaal lekker gegaan.. En dan ook nog een zere keel en verkouden (denk omdat ik me heb ingesmeerd met sneeuw gister..). Maar goed, wisseldag! Ik kreeg 4 nieuwe kamers, dus alles moest weer schoongemaakt worden. Ik heb rustig aan gedaan (kon ook niet anders) en heb alleen de kamers gedaan die echt moesten, de rest komt van de week wel weer een keertje. Op het moment heb ik 2 Russen die 10 dagen blijven, 4 Duitsers en een Engelse die tot woensdag blijven. Ik heb zon idee dat ik deze mensen alleen bij het ontbijt ga zien! Zaterdagavond kwam Nicky nog even wat ophalen en hij heeft zichzelf uitgenodigd voor het eten, dus lekker samen gegeten.
Vandaag (zondag) moest ik even het een en ander doen en Cathelijne kwam nog even gezellig wat drinken! Heb van haar heel veel lasagne gekregen, dus dat word de komende week lekker eten!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!