moniekbroek.reismee.nl

Oud & Nieuw en mn verjaardag!

De week van Oud & Nieuw en mn verjaardag!

De nieuwe gasten zijn er en in verband met hun privacy ga ik helemaal niets over ze vertellen :P… Deze gasten hebben geboekt met diner, en ik mag dan vaak ook mee eten. Zondag ben ik met ze mee geweest naar het restaurant, erg lekker gegeten, het was een buffet. Dinsdag heb ik voor het eerst op de ski’s gestaan! 1 van de gasten is vroeger skilerares geweest, en in ruil voor de fondue (van woensdag) krijg ik van haar een lesje. Mijn skispullen kon ik gratis huren bij een zaak waar we mee samenwerken. Ze heeft me een aantal dingen uitgelegd en we hebben geoefend hoe ik moet stoppen, heel belangrijk! Na anderhalf uur was ik er eigenlijk wel klaar mee, het sneeuwde heel hard, ik was moe en had overal pijn.. Ik vond het wel erg leuk en kan nu zelf ook de berg op om te oefenen. Ik had de hele dag nog zere benen, kuiten, enkels, eigenlijk overal wel! Gelukkig had ik de volgende dag nergens last meer van, maar die dag erna (en daarna en daarna en nu nog steeds) had ik last van mn knie en enkel van alleen mn rechter been! Het zal wel ff wennen zijn.. Hoop ik..
Woensdag was het oudjaarsdag en heb ik voor de gasten een fondue georganiseerd en zelf even gefacetimed met de familie. Om half 12 ben ik naar buiten gegaan en heb ik vuurwerk gekeken met een Gluwweintje. Toen ik weer thuis was was het half 2 en gingen de gasten al bijna naar bed. Ik dus ook! De volgende morgen moest er weer om 8 uur ontbijt klaar staan en toen dat allemaal weer was opgeruimd heb ik weer met de familie gefacetimed om iedereen een gelukkig nieuw jaar te wensen.
Vrijdag na het ontbijt ben ik even op bed gaan liggen series kijken. Ik heb niets gezien van die series, want 2 uur later werd ik wakker! Ik had het vast even nodig:P..

Zaterdag was ik jarig! Dit heb ik de gasten niet verteld, lekker rustig, haha. Helaas was zaterdag ook meteen de drukste dag van de week, want deze gasten gingen weg en er kwamen weer nieuwen. Alles moest weer schoongemaakt worden, opgeruimd worden, verschoont worden. Ik ben minder lang bezig geweest met de schoonmaak dan vorige keer, gelukkig. Tegen 5 uur kwamen de nieuwe gasten, het zijn 2 aardige dames uit Engeland en Ierland, vriendinnen van vroeger die hier allebei hebben gewerkt! Ze blijven tot woensdag en willen graag om kwart voor 9 ontbijten, dus ik kan een paar dagen een uur langer slapen J. Owja, ik was jarig.. Ik heb voor mijn verjaardag mezelf lekker getrakteerd op een pizza en een ijsje. Ook mocht ik van mezelf vroeg naar bed, omdat ik erg verkouden was. Al met al een leuke verjaardag door de pizza en alle berichtjes van iedereen!

Ik heb nu dus alleen de dames in mn huis, dus ik kan zelf ook lekker rustig aan doen en mn eigen dingetjes doen! Het kan natuurlijk altijd dat er via booking.com nog wat bijgeboekt word, maar dat weet je nooit van te voren. Zondag hebben de dames me meegevraagd om wat te gaan drinken. We zijn naar een hotel gegaan waar een bandje speelde en daarna zijn we naar een Ierse pub gegaan, waar we ‘nails’ hebben gespeeld! Dit is een spelletje met een boomstam, een spijker en een hamer met een schuine kant. Wie zn spijker het eerst helemaal in de boomstam heeft geslagen mag bepalen wat voor shotje er gedronken moet worden en degene die hem als laatst er in heeft geslagen moet het rondje shotjes betalen! Wij deden het zonder shotjes, gewoon voor de fun en ik ben 2 keer 2e geworden!

Maandag ben ik lekker naar het Hallenbad geweest, zwembad en sauna, heerlijk! Alleen was de sauna wel naakt.. Maar ik was bijna alleen daarzo, dus heb gewoon mn bikini aangehouden en ik zag af en toe een blote kont voorbij wandelen, maar dat was t. Ik zat overal gewoon lekker alleen in, zo rustig was het.

Dinsdag helaas vroeg eruit, maar wel mooi geld verdiend! 1 van de dames moest naar het vliegveld in München en ze had mij gevraagd of ik haar weg wilde brengen om half 6 in de morgen.. Ze zei dat ze haar geld liever aan mij gaf dan aan de buschauffeur, nou vind ik ook! Het was 2 uur en 15 minuten heen en ook weer 2 uur en 15 minuten terug.. En woensdag (vandaag) moest de andere vrouw naar het vliegveld in Salzburg, gelukkig iets dichterbij, en ook voor haar heb ik taxi gespeeld! Er zit in Salzburg een winkelcentrum en daar ben ik naar toe geweest. Ik had Suzan, Patricia en Jochem gevraagd of ze ook die kant op wilden komen, zodat we met zn 4en even konden winkelen en lunchen. Dat is goed gelukt! Lekker pizza gegeten en een trui, vest, shirtje, tas en portemonnee gekocht! Ik had nog niets nieuws voor mezelf gekocht sinds ik hier ben, dus dat heb ik nu weer ingehaald, haha.

Nu krijg ik morgen weer nieuwe gasten, 4 kamers, 8 gasten.

Iedereen bedankt voor de kerstkaartjes en verjaardagskaartjes, berichtjes, telefoontjes en kadootjes!! Xx

Reacties

Reacties

Jacco

Leuk verhaal weer Moniek! Volgens mij heb je het wel naar je zin. Ik hoop dat de volgende gasten ook leuke mensen zijn. Groetjes uit Kampen

Christel

Klinkt goed allemaal! Veel plezier!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!